fredag 22 november 2013

Smartbox-kort

Ibland är det roligare att ge bort upplevelser än saker. Det finns lite olika varianter på presentkort att köpa, och det jag sett på flest ställen är Smartbox. En fyrkantig låda och inuti ett häfte med massor av olika saker att välja mellan. 

Jag har knåpat ihop ett kort som samtidigt är en presentask för en Smartbox. Vill du ha måtten och se hur jag gjorde kan du kika in HÄR på ScrappTorget, där jag delar med mig av en tutorial på det här kortet.



Har jag använt söta Sweet Thinking Mae från Some Odd Girl och höstiga papper från Lily Bee: Autumn Spice. Mae är målad med Promarkers, som alltid.


Så här ser det ut inuti och när man öppnat asken lite. Den är som en tablettask ungefär.

This is a combination of a card and a gift box for a type of gift cards for experiences that you can find in Sweden. I'm linking to a tutorial of how to make the box HERE, but it's all in Swedish. I've used Sweet Thinking Mae from Some Odd Girl and som lovely fall papers from Lily Bee: Autumn Spice. I've colored Mae with Promarkers, as always.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar