söndag 1 september 2013

GästDT hos Creativica

Idag får jag berätta något som jag glatt mig åt i ett par veckor nu: Jag ska gästa Creativicas designteam under resten av det här året!

Jag fick en fråga från Kada som råkat hitta hit till min blogg och gillade hur jag färglägger med Promarkers. Och eftersom Creativica säljer Promarkers ska jag få visa upp lite såna alster i bloggen. Mitt första inlägg dyker upp 8 september, och sedan hittar man mig där varannan söndag resten av året!

Men redan nu kan man kika på min presentation och spana in allt som resten av teamet gör!

4 kommentarer:

  1. Grattis! Vad kul och det är du värd. Men du stannar väl hos oss?

    kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Det var genom Creativica jag hittade din fina blogg. Men jag är nyfiken på hur du färglägger med dina promarkers. Har du något bra tips? Jag har massa liggandes som jag inte använder...
    Ha en härlig vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit ett inlägg för ScrappTorget om hur jag målar med Promarkers, det ligger även här i min egen blogg: http://www.lyktascrap.blogspot.se/2013/01/promarkers-tutorial.html
      Det är lite gammalt nu, så jag har lärt mig lite nya tekniker, men i grunden gör jag fortfarande så. Mitt bästa tips är att skaffa riktigt bra papper att måla på! Pappret gör enorm skillnad, ett dåligt papper motarbetar färgläggandet, men ett bra papper hjälper till att göra det bra.

      Radera