söndag 13 maj 2012

Kortskissen nr 3-7, 9-10

Nu blir det en hel radda med kort som jag pysslade i höstas. Jag skrev ut Kortskissens PDFfil med deras 100 första skisser och tänkte göra alla. Jag kom till tio, men orkade aldrig fota dem i höstas. Idag var det bra ljus, så nu är de flesta fotade och får hamna här. Några har jag redan hunnit ge bort... Alla papper och stickers är från Crate, mestadels Farmhouse med även lite Random och Emmas shoppe.
Skiss nr 3.

Skiss nr 4

Skiss nr 5

Skiss nr 6

Skiss nr 7

Skiss nr 9

Skiss nr 10. Det här kortet är det jag är mest nöjd med. Det svartvita chevronmönstrade pappret gör sig så snyggt ihop med vinrött och silver.

Och till sist ett kort som inte följer nån skiss. Ett nästan läskigt sockersött och rosa kort, verkligen inte alls min grej egentligen, men Emmas shoppe-papprena liksom pysslade det här kortet nästan av sig själva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar