måndag 12 mars 2012

Stämplar!

När jag kom em från en låååång dag på jobbet nu ikväll möttes jag av ett litet knubbigt kuvert på hallmattan: en massa stämplar jag beställt från gummiapan. De kommer precis lagom till kortskissens femårsjubileum med massa utmaningar.

Det är en dåligt foto, men jag blev så glad att jag ville dela med mig, så ett foto med blänk från skrivbordslampan fick duga.

Söta textstämplar och bilder till kortskapandet och hönsnät till shabby LOer. Jag är alldeles kär i den lilla zombien och den pyttiga nyckelpigan. Draken ska så klart passas ihop med texten om att drakar lyfter i motvind!

Med i kuvertet fanns även ett litet kuvert med fem pyttesmå bonusstämplar! Jag älskar små extrapresenter när jag köper saker, jag blir så glad då! Här fick jag ett äpple, en kotte, en blomma, en uggla och en "god jul"-stämpel. Alla pyttesmå och söta.

Nu blir det till att köpa EZmount och montera dem så jag kan använda dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar