tisdag 17 maj 2011

Bröllopsfoto med Shabby Daisy

Jag kom verkligen igång med scrappandet ikväll, så det blev ännu en LO. Jag letade upp en skiss från Veckans skiss som funkade med det runda pappret från BoBunny som jag ville använda. Och ja, det är Shabby Daisy som fått vara med här också! Ett favoritkit, jag har till och med beställt alla papper en gång till, de är så härliga.


Favoritkollegan är alldeles nygift och cardstocken i bakgrunden matchar hennes klänning. Jag är egentligen lite allergisk mot rosa, men här står jag ut med det, eftersom det funkar så fint med fotot.


Stor Primablomma, liten pin och lite dekorationer från Ephemerapåsen. Den är en verklig guldgruva av fina saker! Fjärilarna är utklippta från ett Primapapper, köpt för att matcha kitet.


Vackert mönsterpapper med flera olika mindre bilder på som jag skurit ut. De rosa pappren är baksidan på samma som det med buren. Fjärilen är utklippt, precis som de andra.


Närbild på blomma, pin och Ephemeradeko.


Mera närbild. De små vita bradsen är från egna gömmor och passade perfekt till den lilla Ephemeraskylten.

1 kommentar:

  1. Såååå jättefint!!! Vilken romantisk layout det blev. Gillar det andra du gjort med kitet också! =)

    SvaraRadera